неделя, 23 август 2015 г.

Пас Падиля, Ернесто Севиля, Виктор Палмеро стават постоянни герои в новия 9-ти сезон!


- Пас Падиля ( Чуса), която видяхме до сега в един епизод в 4-ти и 6-ти сезон, в два епизода в 7-ми сезон и в шест епизода в 8-ми сезон в 9-ТИ СЕЗОН ще участва постоянно т.н в всички епизоди! Ще живее отново в Партер А. Тя е наркоманка и е имала връзка с Коке. В последния излъчен до момента 8-ми сезон имаше връзка с Фермин Трухильо, но нещата не потръгнаха и скъсаха.
- Ернесто Севиля ( Теодоро) е друг от постоянните герои в 9-ти сезон. Досега го видяхме в един епизод в 7-ми сезон и в два епизода в 8-ми сезон. Той е брат на Амадор и син на Хусти.  Когато са били деца Амадор го е бутнал в храстите и случайно е паднал в кладенец, който е бил скрит.
- Виктор Палмеро ( Алваро "Алба Ресио"), която/който видяхме в последния епизод на 8-ми сезон като пристига за сватбата на родителите си ще участва постоянно в целия 9-ти сезон!
Героят се е появявал и в един епизод в 1,2 и 3 сезон, но актьорите са други, които са изиграли ролята тогава.

Радвате ли се за тях? :)

1 коментар: